Video Dinner Fine Art

Jadi, ini lah dia video untuk persembahan dari Kelas saya, DADF2B pada Malam Bulan Mengambang, Dinner Fine Arts yang dulu I sebok-sebok kan tu~ Yea, my classmate, Adli Nazrin telah berberberbesar hati meng'upload'kan video ini di account youtube beliau, bagi menjamu mata-mata kita semua. terima kasih kepada beliau.




Jadi di sini kita boleh lihat, Adli Nazrin dia jadi penyanyi unggul sambil bermain guitar, di ikuti dengan Naz Intermezzo aka Naz, dia pun main guitar jugak. Khairani Zaquan aka Rani, dia main, apakah menatang itu nama nya, saya tidak ingat. And Fatsiuq Fatah main, drum. dalam kes ni dia main baldi. yes. baldi. sangat creative. Nama pun budak art kan. :) Back up singer kat belakang tu semua classmates saya jugak.
semua budak lelaki perform malam tu, while the girls just sit back and enjoy the show. Well, kitorang ditugaskan untuk memberi sokongan moral whattt~~ ok lah tuuu~~

Apa-apa pun, di sini saya nak bagitau lagi sekali yang performance diorang lah yang tergempak sekali dua kali tiga kali dan berkali-kali. Di sini, Ika rate, AWESOME. Serious, sila click 'play' and dengarkan karya DADF2B class Jan-Apr 2010. Mereka awesome!

*p.s : minit ke 4.13, sangat cool. best!
sila tengok sampai habis dan jangan skip skip. eyyypp! jaga tangan~


No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)