Di Tag oleh Syaza

Saya baru sahaja pulang dari kampung saya. baru 5minit lepas. Benda pertama perlu buat ; update ini belog kecintaan ku ini. oh!

Anyway, sambil menyelam, minum air. Saya buka facebook. dan, padan muka saya, friend request sudah mencecah 100 hari ini. maaf rakan-rakan, saya cuma approve orang yang saya kenal sahaja. maaf. Ok, mungkin saya pelupa, tapi, sekurang-kurang nya kalau anda betul mahu diADD oleh saya, sila lah hantar message macam,

"Hey Ika, kita satu kelas Drama last sem.."
"I duduk sama blok dengan you.."

but please bukan yang macam,

"Hey girl, I've been checking you out..."

GILA!

moving on,
Saya check update untuk facebook, and saya telah di tag oleh jiran bilik depan saya, Syaza. Ok, first thing, dia sangat Awesome dalam edit-mengedit ni. SUMPAH! and we share the same intrst,, Lady G. Dia suka Lady G, saya suka Lady G, kami berdua, we were meant to be togeter. APAHAL?? ahaha, joke joke. So, dipendekkan cerita, dia tag saya (tidak, bukan Lady G, tapi Syaza). Dia tag photo, and saya sangat tersentap apabila melihat gambar yang di tag oleh nya kepada saya.


Yes, tolong lah bersetuju dengan saya yang Syaza Mahirah aka Syaza Marzuki ini tersangat lah awesome orang nya. Dan mulai saat ini, Syaza, awak telah berhutang untuk menajar saya tentang edit-mengedit yang awesome..

BERSETUJULAH DENGAN SAYA YANG DIA INI AWESOME!

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)