Sequin Top dan THE A-TEAM !

Disini, saya, nak mengucapkan ribuan terima kasih kepada Ibunda saya kerana, telah membelikan saya, baju sequins hitam yang sangat awesome! Sangat happy bila buka pagar then mama hulur plastic bag Forever21, then boom! :))
SERIOUS! SAYA BEGITU SUKA DENGAN ITU BAJU!!
THANK YOU MAMA :*
Sekarang saya sudah dapat, saya begitu bersyukur.
Ok Ika, sila jaga baju tersebut dengan cermat.
eyppp,, eyypp,, cannot touch!


OH!!
semalam, saya dan satu famili saya telah ke Bukit Raja untuk menonton wayang. Kami begitu dilemma samaada nak tengok Karate Kid atau pun The A-team. Tapi pilihan sudah di tetapkan,, kami tengok The A-team. Hanya satu ayat yang keluar dari mulut saya, tidak sampai 10minit pertama cerita ini ditayangkan,,
THE A-TEAM AWESOME!!!!
serious! Kalau korang semua sebok tengok Karate kid, korang mungkin akan terlupa pasal The A-team. Jadi disini saya memberitahu anda, anda dan anda, supaya,, JANGAN LUPA THEA-TEAM!! pasal cerita tu sangat AWESOME! serious!!
Penuh aksi yang tidak sudah! And memang dijamin tidak akan bosan langsung! serious!


SILA TENGOK!

IKA NAK JADI MURDOCK! DIA GILA! SANGAT AWESOME! haha,,
ehhh takk,, nak jadi BARACUS lah! dia ganas.. ARRR!!! ehh,, tak tak,, nak jadi,, FACE! dia ,, COOLL~~,, tak, nak jadi,, HANNIBAL!!! dia GAME PLANNER HEBAT! hmm.. nayy~~
IKA NAK JADI MURDOCK!! DIA GILA! DAN AWESOME!

korang tengok cerita ni, and tell me, korang nak jadi siapa?
jengjeng~

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)