Reply : Awk Buwat Apew Tuew

Alahaii~ Jadi malam yang indah ini, saya mengisi masa saya dengan mambaca belog-belog kawan-kawan saya. Salah satu nya Syaza Mahirah. . Sungguh wei! hahaha. kite tak dapat tahan gelak dah. ok,, cover cover..

Ok, korang mesti cam bapak clueless, asal Ika gelak tanpa sebab ann? Well, sebenar nya, saya gelak, bersebab.. Cuma anda, anda dan anda sahaja yang tidak tahu menahu tentang sebabnya. Oleh itu, berduduk nya saya disini, ialah untuk, memberi tahu, akan sebabnya, saya gelak tergolek-golek tadi.(ok, itu over, mungkin tak tergolek. tetapi hampir tergolek.)

moving on,

Korang still ingat tak belog yang I buat haritu, the one yang tittle dia
'Awak Buwat Apew Tuew' ?
tak ingat tak pa, sila click sini,
yeah, click ini dan anda akan faham.

ok? sudah baca ka? kalau belum, sila berbuat demikian.

Ok, jadi saya tulis belog itu pasal, saja je lah kan, but then, tiba-tiba tadi, sedang saya enak-enak gitu baca itu belog kawan-kawan saya, sekali ku terbaca satu belog oleh Syaza membalas balek belog saya yang 'Awak Buwat Apew Tue' itu! waduh! (ok Ika stop. sangat annoying. ok). So, Baca lah kan,, Syaza kate, dia nak balas balek bahasa bayi terencat ini. (mungkin saya punya tak cukup terencat kott,,)takpe, kita lihat sahaja apa yang di balas oleh Cik Syaza kita.

"hye beaby chayunk, i lurf u aw. u namao noty2x otey! i windoo u cangat2x lawrh beaby~ i windoo nawk amam nan u. i windoo u niewh! pewlishz! namao cuwank nan i aw. i lurf u lawrh cayunkk. ciyuzz. windoo ngat! urmhh, ouwh! aryh uh an, by ateyt eyut b:( b nawk col chayunk, but chayunk ak antat un col by:(( urmmh, ateyt! py skyunk yah oteyy yahh. hukhukhuk. urmmhh, chayunk uat pew uh? yah mam yom? low beyum, gy arh mam pat. ty ateyt eyut charm by ang, ehehehee..... urmmh, windoo r. huhuhuhu. by chenta chayunk tetat2 aw! huhuhu chayunk namao noty2x otey? yah? muaaxz! windoo bangat tat cyunk! i lurf u mucux!! ayunk iyew mucux by niewh! "

YA ALLAHH!! ok, serious Syaza, awak memang the BOM! it took me,, more than berapa minit tah untuk baca menatang ni. serious! kita baca sampai tang,, 'hukhukhuk' tu je. pastu dah give up dah. terbelit minda aku nak membace nya deh! memang terserlah lah yang awak memang pernah berpengalaman. kita memang tidak pernah lagi lah try benda ni, dulu pun tak pernah. ciyuzz~ ahahah bengong! hahahaha serious lawak doe Syaza,, sungguh! ahahahahah .. kita punye lah beberk tadi, kita baca,, ' cangat cangat dua x' ,, 'by' kite sebot bai,, 'antat' kite dah hampir sebot macam pkataan lucah,, yang cannot go tu yang ni 'gy arh mam pat.' and 'by chenta chayunk tetat2 aw!' ,, kite dah cam,, gy arh mam pat? ape yang mampat nye doe? seminit kemudian,, OHH!! mamam cepat!! ,, by chenta chayunk tetat2 aw? tetat ape doe?? apeekahhhh!!
(Ika Zkflee sehingga kini tidak faham. haha:D)

Senang cerita, say kini confuse sudah. Ianya mengambil masa yang begitu lama untuk saya memahami apa yang ditulis oleh Syaza Mahirah kita ini. Dia sangat berpengalaman dalam ayat-ayat bayi terencat ini. Sekarang otak saya dah confuse pasal banyak sangat huruf 'y' dengan 'w'..
PENING!!

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)