Reply : Reply : Awk Buwat Apew Tuew


Jadi hari ni serius baru sampai rumah. Penat gila sesungguh! Tapi takpe muka belagak Awesome, suma kerja JALAN!

moving on,

Tadi baru lepas baca belog Syaza Mahirah. dia telah me Reply: Reply: kepada tajuk belog saya yang lepas iaitu yang,,
ia ini reply kepada post yang,,
(sila usha mengusharing)

Jadi di belog yang di balas oleh Syaza Mahirah ni, beliau telah meng'eksplain'kan maksud 'tetat2x' yang buat saya beberk memanjang hari tu. aih bengap. -,-'

"BHAHAHA! sesumpah kelakar oh awak, ika. kite macam tegelak sorang sorang bila baca awak punya blog. awak macam, lost gila kot. okok, biar kita terangkan, tetat2x is, ketat-ketat. remember dulu orang macam cakap, "gua cinta lu ketat ketat padat padat and what-so-ever"? oke, jadi kita ambil dari situ je la. kita pun tak penah text-ing guna ayat ayat macam ni oh, sesumpah. tapi kita suka baca bila orang tulis macam ni, sebab kite sure will LMAO. jadi dah jelas lah kan apa itu "tetat2"? HAHA. okee, sekarang pun kita macam nak tergelak bila terbayang awak tengah "beberk" fikir pasal pekataan-pekataan tu XD "

Berikut ialah apa yang ditaip oleh Syaza kepada saya. Terima kasih. . . Tapi serious doe! hari tu memang kite beberk gila! sungguh! cam nak download pun tak sampai-sampai ah. Nak reach 20% pun kuasa badan tak cukup. Nak charge pun, rase cam tak boleh gak. Memang beberk habis. Dah tinggal rumah sorang waktu tu, jadi cam nak tanye sape memang takde. Kang tanye krusi, orang kate dah selamat dah kita ni. Jadi, baik senyap je. haha:DD

Anyway, really, thanks pasal bagitau. Benda ni cukup hebat untuk dikenakan dekat orang. Awak cool gila. Nanti masuk sem, sila berkomunikasi dengan saya menggunakan bahasa bayi tersepit (tersepit lah dah pulakk~), dengan saya. Pasal saya bergitu teringgin bona nak dengar Cik Syaza ni jadi gedik-gedik gitu. (serious korang kat luar ni, kalau tengok Syaza, pergh! dia, memang lawa.. tapi brutal. SAHIH!) haha:DD Jadi, ke'gedik'kan Cik Syaza itu, sungguh lah bagaikan cerita 1001 malam. (apahal?)

#Sila usha-mengusharing belog kawan saya, Syaza Mahirah di ;
dia Awesome.

p.s ; Jadi sewaktu saya mencari-cari link untuk belog-belog saya diatas tu, baru lah saya perasan yang,,"bapak berjumlah-jumlah belog aku bulan ini." Serious korang, sekarang baru lah saya fahami situasi korang-korang yang nak mengusha belog-belog saya. kesian. No wonder lah ada yang call cam tanya, "wei, rabu lepas aku baca belog kau yang ,, (blablabla), tapi hari ni dah ilang wei! ko buang ke?" ,, Yea,, jadi itu lah dia soalan yang memang boleh di ikhtirafkan sebagai soalan favourite yang ditanya oleh orang-orang kepada saya (ye, saye tau, orang-orang tu yang kat sawah tu. saya tau -,-')

. Anyway~ Seperti yang saya pernah kata kan, saya update belog saya almost setiap hari and, setiapkali update itu kadang-kadang satu hari untuk 5 tajuk, pasal saya suka letak benda-benda yang intresting kat sini, and nak share kat korang-korang semua (sumpah sweet gila saya! , Ika terperasan sebentar) .. .. .. Ok, perasan time's over. Now, kita memandang lah ke katil. Di situ adik saya sudah meng'ongker' 80% dari pada katil saya. eyyh! takboleh jadik ni.. Takpe, nanti kita tolak dia perlahan-lahan ke tempat asal. (Disini, Ika berdoa supa adiknya tidak menendang nya, amin.)

GOODNIGHT! :D

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)