Begitu Bosan


Saya bosan, sangat serious.
hari ini apa yang saya buat selain online ialah tengok video kat youtube.
Gagadaily tak update, so agak bosan.
Audrey K's journal is fun, I love to read journal dia.
plus gambar-gambar kat situ pun macam awesome.
I googled 'islamic fashion' and now itu nafsu untuk memiliki jubah sudah mendadak.
Di almari saya ada satu sajaha jubah, itu pun sudah itu singkat.
Maxi saya ada dua, tapi itu dua-dua itu juga senteng apabila saya pakai kasut saya.
ini lah padahnya bila anda cuma ada heels yang lebih 3inci and a half.
Nak pakai dengan flats, tak ada.
The only flats yang saya ada sekarang ialah Crocs yang girly cut tu.
Tidakkah pelik kalau saya pakai maxi saya yang begitu vogue dengan crocs? sangat pelik. jangan buat.
Berbaliklah saya untuk pakai seluar jeans saya yang basuh 2minggu sekali itu. kau sangat comfrtble jeans, aku sayang kau.
Leather jacket sangat lah pujaan, my dad's leather jacket sangat lah awesome.
Teringin nak pakai sangat-sangat, tapi ku pendam perasaan itu.
sabar ika, sabar.
Skinny jeans ada dua colour, satu hitam satu dark brown.
Dua-dua lawa lagi,
Bukan tak pernah pakai, pernah aja, tapi sekarang dah bosan.
ini semua kes tak tau nak pakai skinny jeans ni dengan kasut apa.
flats? takmau!!

dan Saya bosan.
layan je la~~

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)