Scared of FISH

I'm actually tengah update this belog sambil dengar lagu senyum, and yeap, I am smiling. Ok, itu bukan apa yang saya nak cakap sekarang.

Semalam, waktu dinner, saya baru terasa sesuatu yang baru terhadap diri saya.

IKA TAKUT IKAN.

I dont know why. serious,, Ika memang takpernah-pernah nya lah nak takut kat ikan. and satu family tahu yang my favourite is Ikan Keli. But semalam waktu dinner, bila orang tu hidang ikan je, saya terus cam, tersentap! serious. tiba-tiba rasa cuak tak pasal-pasal. ntah lah. Bila difikirkan balik, mungkin ini semua pasal insiden tercekik tulang hari tu kot. Tapi ye lah, insiden tu memang menyakitkan pon. hmm. tapi ye lah, serious. pelik gila saya. asal pulak tetiba takut ikan. pelik doe. sumpah pelik.

Jadi anak-anak, mari kita belajar.
(supaya jangan tercekik lagi ya anak-anak)



No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)