i HATE her

sangat banyak ok barang dia, and dia pandai jaga. sangat bagus! serious. I'm obsssseessssed with shoes to, but luckily Allah buat I jadi orang sederhana and buat I ada fickle mind, so I dont really beli kasut yang I suka. Kalau tak, pffhh, sumpah sesak bilik I dengan kasut. yea, after seeing this video, saya terkejut, sangat, and cam, pending. terlopong for 10seconds or maybe more, i dont know. But I really-really love her shoes!! serious! sangat lawa and,, oh.. serious lawa..

Dear Paris,
please, I know you ada banyak gila kasut (by looking at you shoe closet), I tak mintak banyak, you just, bagi I dalam,, lets say around,, satu rak.. yea, satu rak of kasut, takkan luak punye lahh~
there's plenty more for you and,, the charity.. kan..
please.. .. ..

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)