Saya Ingin kan .. ..


Beg Vintage yang sangat lawa.
Ni yang terasa macam nak balik kampung nih!


Sheer Loose blouse.
Saya suuuka baju yang loose-loose ni. tak tahu kenapa. heee


Plaid.
Kesian baju saya yang ni kena art glue hari tu. sampai skarang tak cari lagi pengganti nya.


Another Loose Jacket.
Im not pretty sure yang ini denim ke tak. rasa nya tak. Tapi cutting dia macam kelang-kabut, I LIKE!


Jeffrey Campbell Barcelona Mary Jane $142.00

yang ni tengah sale lah people!! (sale pon, harga dia still mahal jugak ;( )
tolong lah. kasut ini ialah hadiah hari jadi yang sangat AWESOME!

Lace Jacket.
Seperti macam pernah ku katakan,, saya very into lace sekarang. hmm...



Long Denim Jacket.
Saya ada satu, tapi pendek, so kebiasaan nya saya pair kan dengan top yang labuh. Tapi kalau lah LDJ ini milik ku,, masalah itu, bukan lagi masalah. :D


Blouse.
Ahahaha. I have ALOT of this kat dalam almari. and senang cerita, ini lah baju hebat saya. Loose, tutup punggung, dan selesa :) so, nak lagi :D


Loose Knit.
Again loose. and something pasal knit ni, yang awesome ialah dia lebih kurang sama macam lace, iaitu, dia cam boleh nampak/tembus. so, benda tu, awesome bagi saya. so, memang ingin kan.


lastly,,

Lace Dress!!!
LAWA KANNNNNN~~~~~~~~


terima kasih kepada www.shopnastygal.com kerana telah menjamu mata saya. terimakasih.

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)