DJ Earworm - Like, OMG Baby

Yeah! for those yang pernah dengar lagu Blame It On The Pop, for sure dah kenal DJ EARWORMM~~ beliau lah yang bertanggungjawab memusnahkan dalam kes ini MENGAWESOMEKAN lagu tersebut.. Lagu Blame It On The Pop adalah mashed up song pertama yang saya pernah play kan secara berminggu-minggu berturut-turut tanpa bosan.. AWESOME kat situ sebenarnyaa ye rakan.. dan lagu Blame It On The Pop tu jugak lah lagu mashed up pertama yang saya hafal lyric nye..(oooohh, doa qunut kau hafal sekat-sekat ye Ika,, mengambil masa yang lama nak hafal,, yang bab nashed up song ni, yang dah gerenti hancur ni kau hafal melulu je cepat nye yeee,, amboi kau..) kata hati saya yang 'positip' side..
pulakk -__-''

Anyway,, Dj Earworm datang dengan mashed up song baru (tepuk tangan semua dekat siniiii),, tapi, baru tak baru tak tau lah kann semenjak duduk dekat London tu,, agak lama lah tak bukak internet, so,, tak tahu lah kan,,.. Tapi,, apa-apa pun,, lagu dia yang ni pun awesome jugak.. se AWAESOME lagu Blame It On The pop hari tu..

Jadi demi menjimatkan masa korang untuk leceh-leceh pergi bukak tab ke,, bukak new windows pulak ke nak tunggu upload web YouTube,, nak tunggu search lagu bagai,, saya dengan murah hati nye (murah ke?), mengupload kan sekali video hebat lagu mashed up dari Dj Earworm dengan tajuk nya,, Like, OMG Baby.. haaaaa,, tajuk pun familiar annnnn~ ahahaha,, sila lah dengar,, nanti korang akan faham la asal familiar lah kannn..



Tapi I suka lagu ni better than JB's Baby tho.. heheee..
(maaf adikk *ececehhh,, ika poyo konon bercakap ngan JB. Harap je, jumpe depan gamak nye pengsan.)
;p

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)