Pecan Butterscotch

Saya, tidak suka kacang.. Saya tidak suka kacang, saya tidak suka kacang.
Saya tak allergik kacang, cuma, saya tidak makan kacang,, kacang dalam ABC, kacang dalam Cendol, Kacang dalam nasi lemak, kacang dalam bubur, kacang dalam semuaaa masakan. Tak tahu macammana nak explain rasa dia, tapi,, ntah,, tak,, sedap.. .. serious.. tidak.. Sila offer saya kacang, saya akan tidak akan makan. kecuali,, PISTAcHIO. . Jap, asal aku type macam tu,, ok,, PISTACHIO.. yes.. PISTACHIO, ok,, tapi mahal nak mati. takpe, pendam jelah.. Oleh kerana mahal, (ntah apasal ntah aku punya taste kacang tinggi beno, so konklusi nya,, ) saya tidak makan kacang..

KEEEECUALI
(pulak dahh,, ada kecuali nya,,)

PISTACHIO ,, (ye, korang dah tahu, sukati lah nak bagitau banyak kali kan,, -___-' ) dengan,,, kacang dekat dalam masakan butterscoth,, begitu kah ejaan nya,, yeah,, begitu lah ejaan nya.. mungkin.. jap, try test sound,, butterscoth.. butter scothhs? butterscotch! yeahhh!! BUTTERSCOTCH! gitu lah gamak nya, elok bana bunyik nya dekat situ..

Moving on,,,

Saya suka Butterscotch.. cake pecan butterscotch dekat secret recipe adalah cake paling awesome di dunia selain daripada choclatecate cake with caremel top.. YANG ITU PUN AWESOME WEIIII!!!! serious!

So yeah,, Butterscotch, awesome,, sila lah try Pecan Butterscotch cake dekat Secret Recipe. Sumpah sedap. And dont worry, saya tidak ditaja atau dibayar oleh Secret Recipe untuk cakap benda ini. Pasal Cake dia memang sedap. Im not a big fan of cake,, kecuali chocolate cake, top with caremel yang awesome tu lah until saya jumpa,, Pecan Butterscotch cake dekat secret recipe.. sila try..

Oleh kerana saya rasa Pecan Butterscotch sedap gila, i wonder apa rasa nya kalau pecan butter scotch pie,, ice cream,, cookies,, nyummmm




Yeah,, ini dia,, Pecan Butterscotch Cake dari Secret Recipeeee .. i lovee





No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)