bibir, yang Besar.

hello rakan:)
its been three days since IO last berbelog, jadi dekat sini, saya, terus kan.
(apahal?!)

Hari tu, (saya tak ingat bila, tapi) hari tu lah kan, ada satu hari, saya jadi Angelina Jolie.
Tidak, saya bukan stone, atau pun high, tapi saya memang betul jadi Angelina Jolie. Serious, tolong lah percaya rakan awak yang tersipu-sipu malu ni.
(boleh pulak..)

Anyway,
SERIOUS! .. Ok, apa yang serious. Serious saya jadi Angelina Jolie.
Bagaimankah perkara ini terjadi?
Begitu dasyat sekali?
Bagaimanakah??

(soal saya kepada diri saya yang tengah duduk cangkung dekat atas katil gelap-gelap dekat dalam bilik, pakai T-shirt UpinIpin dengan kain batik. Sopan? agak sopan. terimakasih.)

MOVING ON,
Jadi, mungkin ada yang dah tau, saya memang suka mengopek bibir kering kan (budak-budak, sila jangan ikut Kak Ika ye) tapi hari tu sekali ter 'over' kopek, perghhhhhh!!!
gitu lah result nyaa,,





Bhahaha, besar annnnnnnn~~
ahaha, boleh pulak ada hati nak ber-tangkap-tangkap- gambar.
sabar je aku.. -,,-'



*itu dia muka aku-malas-nak-pakai-eyeliner-kali-ini. sila memahami ye.. haha:DD

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)