heart and mind

Ika&Wan

Ika; blog aku boring la doe..
Wan; pimp it up lil soldier.
Ika; pimp tang mane doe? sumpah.. I tengok blog lain mas=cam au-some gile dah sekrang. mine got mo motifs, and I'm an art student, fine art. so, masalah ok. lack of creativity.
Wan; you yang cakap camtu la gile. I tak rasa pun blog u ni bosan tahap dewa. Ok je I tengok.
Ika; ,,, ,,, i still rasa boring tho..

(silent)

Wan; you ok?
Ika; im ok, why?
Wan; ,, mmm,,, nothing...

(silent)

Ika; ok im not ok, i rasa belog I bosan lahhh~~
Wan, its not bosan!! u wanted it all white dulu kann??
Ika; oh ek? why eh?
Wan; u want people to focus on your writing rather than you back ground.
Ika; betul jugak tu. tapi still,, I nak pimp it up a little..
Wan; what do you have in mind?
Ika; hmmmmm,,, ,,, ,,,

(to be continue..)

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)