Make Up JUSTIN BIEBER ??

As I menggoogle untuk 'dress up games'
(sila jangan tanya kenapa saya nak maen dress up, sukahati saya lah kan,, umur dah 19tahun jiwa 9tahun lagi ye. masih..)

Anyway,,

As saya menggoogle, saya ternampak,, ini,,



Now, please, people, dont be mad.. Seriously,, Im sorry JB fans out there,, but,, seriously,, ,, hmmm

As saya melihat web tersebut,, saya fikir,,
"Siapa doe nak make up JB? Siapa doe???"

Yes JB, first awak nyanyi dekat youtube, then awak jadi pop sensation, then awak jadi model untuk dress up?? seriously???

Ok, saya pernah jumpa dan main,, Justin Timberlake dress up,, Michael Jackson dress up, but never ever,, ever ever,, saya jumpa Justin Timberlake make up game.. seriously,, make up game, untuk lelaki.. .. serious?? Begitu lah betapa 'special'nya mamat si Justin Bieber ini kan..
*muntah*

Pelik tho.. pelik..

Jadi dekat game ni, ada banyak hair sytle, dalam,, lima, so boleh pilih,,
contoh nya,, dua ni lah saya printscreen kan untuk anda semua tengok,,
(tak mampu lah saya nak printscreen semua an,, klaka gile ok rakan,, seriouss~~~)





Jadi game ni lebih kurang sama je dengan game make up yang lain-lain, cuma,, yang ini lelaki,, dan,, pelik.. Incase korang tak pernah main make up game,, saya terangkan,, 'awak boleh pilih macam-macam dari warna mata, eyeshadow, lipsticks, blusher, mascara dan warna kulit..' ... yes,, eyeshadow,, mascara,, lipstick,, dan blusher.. ew.. ew..

Jadi ini lah game yang elok untuk semua JB fans dekat luar untuk main-main make up untuk JB, awww,, comel je, and untuk mereka yang tak suka JB, I ada satu je ayat untuk korang, iaitu, "korang boleh buat bahan".. ahaha:DD

dan ini contoh yang I buat.. comel annn comel annn
*muntah*



(no offense JB fans, I suka lagu JB, but I takde la suka,, suka suka dia macam,, crazy sangat. I really do think he's kindda cute, but,, game ni,, ,, ,, ,, agak,, ,, macam,, kaum confuse jantina tho.. haha, serious.. Im sorry but,, tsk )


oh yea, for those yang nak main,, ini website dia,,
http://www.wambie.com/games/game/MAKE-UP_ON_JUSTIN-game-3401.html

HAVE FUN ;DD ahaha

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)