Anda lh yg terpilih ; KyoPROPAGANDA

ahaha,, Ohkeh,, So, I CANNOT just simply push the red-X button without sharing this videos dengan korang..



Al-kisah nya hari Sabtu lepas, saya ada buat itu outing bersama Lala, Sab and Oddie ke Curve and Cineleisure untuk tengok cerita HP 7 part 1 (perlu jugak sebut part 1 tu).. So, dekat dalam kereta ni, Oddie ni bukak lah radio dan tiba-tiba, keluarlah lagu 'Fly Like A G6'.. Im pretty sure korang semua tahu lagu tu kan,, I mean,, come on,, lagu tu famous sekarang.. -_-' ..

Yea, so,,

Tengah syok-syok dengar lagu tu, tiba-tiba Lala cakap,,
"Oh babe, you tau, Nabil buat parody lagu ni tho.."
dan saya macam,,
"Nabil?"
"Yea, Nabil Ifwat... You kenal kan?"

"Yea,, I macam pernah dengar,, yang nama dia,, Pemikiran Nabil,, blabla?"
"A'ha, yup, itu lah dia.. You should check his video tho.. Agal cool lah Video yang dia buat tu.."

Jadi konversasi tu sampai situ sahaja lah kan..

Jadi tak tahu kenapa tadi tiba-tiba teringat, so,, saya pun tengok lah..

*result nya*
Memang Video tu awesome lah kan.. Vid cut dia agak kena dengan lagu.. So, ni yang saya terasa nak mempromote dekat belog.. Pastu tiba-tiba terfikir,,
"oo,shish,, aku bukan nye kenal betul dengan mamat ni.. Kang krisis pulak.. Ada pulak yang kata aku menggedik kang, habis.."
(sumpah I terfikir ni tadi tak tau asal tho,, padahal video yang selama ni I post, macam I kenal sangat lah dengan owner dia kan,, haha.. but then I fikir balik,,)
Ahh,, sukati lah kan,, ni blog saya,, nama pun ikanzkflee.. Hmm,, (tapi hati still tak sedap lagi ann..) Jadi takpe lah, bantut je lah niat tu kat situ,, tapi nak gak tengok video dia yang lain,,

*aku anjak kan mouse,, pergi dekat KYOPROPAGANDA CHANNEL.*
aku tekan.
*click*

*aku tengok,, jap,, asal aku? .. Saya tengok kat tepi,, "TOOTHBRUSHER INTERVIEW" , saya bisik dalam hati,,*
"asal bunyi bosan je.. hmm,, takpe ah,, tengok je lah.. support ann~~"
*saya click*

JADI NYA, lepas tengok video tu,, saya terasa, Nabil ni seorang yang awesome. haha. surius -_-' , Nabil, awak awesome. kat sini saya bagi awak pengat.. eh,, pingat. nah.

so, korang, please do check him up, he's pretty awesome (berapa kali kau nak cakap Ika,, berapa kali?)

I laugh tak sampai berapa saat bila tengok video ni. (tak, maksudnya, saya ketawa start dari awal video,, bukan nye saya gelak untuk beberapa saat je.. kecewa betullah kan kalau macam tu.. come onnnn~~)

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)