Dialog

Ibu bertanya kepada doktor,,

Ibu: Bagaimana keadaannya anak saya ini doktor?
Doktor: Anak anda ini sedang koma.
Ibu: Waduhh, kok sudah koma..
Doktor: Tapi, bisa titik,, tanda tanya dan tanda seru..

(si Ibu memandang ke doktor)

Doktor: Yea ibu, biar saya balik ke pejabat bagi mengkaji lagi penyakit anak ibu.
Ibu: Terima kasih doktor.

(4 minit kemudian)

Doktor: Ibu, kini saya sudah mengerti apa penyakit nya anak ibu ini.
Ibu: Alhamdulillah Ya Allah,, apa penyakit nya doktor?
Doktor: Kalau saya perhatikan, penyakit anak ibu ini sebetulnya bukan koma ibu..
Ibu: Aduh,, jadi apa nya?
Doktor: Lebih tepatnya, penyakit anak ibu ini adalah tanda soal.. Kerana saya sendiri sudah tidak ngerti apa penyakit nya anak ibu ini bu..


*ahaha,, pulak dahhh :DD*

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)