home :)

hello people:)
hari ni saya selamat landing diatas katil saya yang bercadar pink ini dengan penuh selesa..
(hmmm)
oleh kerana saya ni bukan lah budak yang suka balik rumah, jadi, bila dah cuti ni, saya memang penuh-penuh menghayati nya dengan penuh nya sekali.
but atleast, for today lah kan..
since,, my birthday is tomorrow. yeap tomorrow, saya minta permission from my mom supaya saya boleh ber'relax-relax' dalam dua tiga hari ini, sebelum saya start kerja pada hari akan datang..
cuti sem yang penuh bermakna ini, akan saya isi kan dengan bekerja, mengumpul duit, drawing dan lebih drawing.
tadi pagi, saya baru lepas mengusha belog-belog orang lain dan saya terasa teramatlah jelous kerana belog-belog orang lain ada konsep yang tersendiri sedangkan belog saya,, macam,, diary. hmmm..
sad..
so, starting from now on, saya mungkin akan update this blog more often (semenjak cuti ni kann, boleh la update kann) and saya juga akan meletakkan beberapa sketches saya dekat dalam belog ini untuk pamiran..
oh snap, that one, i cannot do.
SABARIYAHHHHHHHHHHH~~~
MACAM MANA AWAK BOLEH TERAMBIL BUKU SKETCH KITEEEE~~ pulang kan balik :( nak jugak...

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)