Aku,, Bat Man

Malam ni,, saya terasa macam BatMan..
(boleh ke?,, ,, ,, ada rupa Ika, sikit lagi je ada rupa.. takpe chillchill)..

Moving on,,

Aku,, malam ni aku BatMan.. ahh,, pedulik apa saya, saya tak mau jadi BatGirl, apahal Batgirl, bunyi macam tak serious. Dengar BatGirl, terus terbayang pompuan pakai baju ketat, berpotongan badan macam hour-glass yang direka khas oleh orang cacat pengelihatan dengan curve yang melampau-lampau. auuu,, DANGEROUS! Saya takmau BatGirl, saya nak jadi BatMan
(baru a tuff.. ehehehehee)



Jadi, dekat atas ni, adalah,, gambar lambang saya.. Yang, sangat awesome ye.. Ianya di reka khas oleh kawan saya yang ambik graphic.. part,, 4,, sem depan part 4,, sama lah umur nya,, gitu lah.. Kata nya, logo ni, agak, ada lah interaksi nya dengan saya,, yang,, suka colour hitam kan... dengan lambang ala-ala kepak 'bat'..
(apakah bat dalam bahasa melayu?? ni baru nak menipu sikit ni,, tak boleh ni,, ,, haish.. apa kau ni Ika, kau orang melayu,, berbangga lah dengan BM kau Ika,, berbangga lahh)

Cuba tengok,, ini lah,, saya bersama-sama rakan seperjuangan saya, Robin dan,, ,, seorang,, minah,, yang,, ,, berasal dari,, tempat kelahiran yang sama macam saya,, agak nya,, mungkin.. Dan beliau juga,, nampak nya,, ,, seorang,, Bat juga.. yea,, itu lah dia..
(secara sah nya, siapa kah minah tersebut? aku main upload je gambar ni tadi.. haha)



Yeah,, itu dia,, gambar saya dengan kawan-kawan saya,,
Dan ,, a,, yang ni pula gambar saya,,



tengah,, berposing.. mungkin.. (asal hoduh bana.. -,,- .. ) Yea,, mungkin,, ,, tak,, ini bukan gambar saya lah gamak nya ye.. bukan,, bukan,, ..

-Ika menaip entri yang baru kerana beliau sudah tidak boleh tidur selepas daripada terjaga dari tidur beliau yang agak awesome.. Setelah beberapa minggu ada insomnia, tadi satu hari penat kerja, balik terus 'pengsan' sekarang, boleh terbangun,, terus tak tidur.. ..
TAHNIAH IKA,, TAHNIAHH-

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)