WATERCOLOUR EXHIBITION 2010

Hi RAKAN:)
Di sini saya nak menjemput anda-anda semua ke,,
WATERCOLOUR EXHIBITION
PART 2 (jan-may 2010)

di,
GALERI SENI UNIVERSITI TEKNOLOGI MARA MELAKA

pada,
5hb - 12 OGOS 2010
(Perasmian pada pukul 8.30 pagi - 1.00 tegahari pada 5 Ogos.)
datang lah beramai-ramai melihat hasil karya Part 2 smemester lepas termasuk karya saya dan rakan-rakan saya yang saya pernah mem'belog' kan di belog saya ini,,

Sila tekan link-link diatas untuk melihat antara lukisan-lukisan yang akan di pamer kan di Exhibition tu nanti..

p.s; Korang jangan gedik kata taklawa. Jadi disini saya mengaku yang handphone saya tak secanggih Encik Khairani punya xperia, jadi gambar semua macam blur-blur saje. Tapi serious.
Kalau korang nak tengok depan-depan(saya advice benda ni gila-gila) Kalau nak tengok depan-depan(saya memang harap gila anda tengok depan-depan) .. Sila lah datang ke Exhibition kami. And yeap, link-link tu cuma tunjuk sebahagian, ye, SEBAHAGIAN sahaja daripada lukisan yang akan di pamerkan kerana, tidak tercampur lagi dengan lukisan dari group A, yang akan membuatkan,, sebanyak,,
38 lukisan semuanya. wwwoww~ :0

Jadi silalah jangan melepas kan peluang untuk datang dan mengusha lukisan-lukisan yang di pamerkan. Mana-mana yang loaded tu, boleh beli lukisan tu, insyaallah, kerana kami akan sediakan nombor talifon si pelukis lukisan tersebut, jadi kot-kot nak beli buat hadiah untuk ibunda tercinta, ayahanda tercinta,, girlfriend yang tak tahan lama ke, boyfrined yang dusta ke,, boleh lah bercontact dengan pelukis and berunding pasal harga ye..

Yang penting sekarang,, datang lah beramai-ramai. Sesungguhnya exhibition tu berlangsung selama seminggu, and insyaallah kalau tak ada function lain dekat galeri tu, kami akan gamtung kan aja lukisan-lukisan tu sampai lah minggu-minggu seterus nya.. And kalau dah boring pun, korang boleh still round-round kat galeri seni tu yang memang penuh dengan artwork senior-senior kami yang hebat-hebat, tak kesah lah dari photography ke, graphic ke, fine art ke,, memang baaanyak gila. :)

SILA DATANG ye rakan:DD

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)