sangat terbantut!

Ok, al-kisah dia macam ni,,
ini hari petama/ kali pertama saya menjejakkan kaki saya di Library di ?London ni, (ececeeehh, ok, kat sini saya menipu gila.) Ok, mungkin bukan firsttime jejak kaki, tapi memang serious firsttime online kat library ni setelah dua bulan tak online kat sini. Jadi cam tadi saya macam terlupa yang sistem 'jaringan' kat library ni sangat bengong sikit, saya 'usha' belog saya, pastu saya tengok atas, dia macam dah tak ada key untuk 'dashboard' dengan 'new post'. Jadi saya yang belagak suci ni, dok lah menekan butang 'refresh' banyak kali,, ,,then dah dekat 5minit baru saya tersedar yang saya kat London. silly..
anyway,, HI!!! serious agak lama tak update, kat sini saya nak bercakap lebih, tapi dia dah start cakap macam ni
"Perhatian dan harap makhlum, perpustakaan akan di tutup dalam masa 15minit lagi"
..
..
-____-'
BAPAK SPOIL DOE!!!!!!!
(baru nak ada feeling nak meng'update' belog.. hampehh)

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)