RAIHANA DENGAN HODDIE NYA :D

Saya ada seorang kawan. Dia kawan dengan saya sejak dari Part One. Dia fasih berbahasa Jepun. (serious)

Dia minat animasi-animasi.
Dia suka tengok animax banyak-banyak.
Perangai dia comel dan dia juga sangat warmm orang nya.
Waktu Part One dulu, dia selalu hantar message dekat saya,
"IKA BANGUN BANGUNNN,, PEGI KELAS (>,<)"
Sumpah comel.
Takde sape pernah hantar message macam ni dekat saya.
haha:DD

Sekarang kami berdua dah Part Three.
Dia ambik Graphic, Saya ambik Fine Art.
Dah tak satu kelas dah ;'(
Tapi,
Bila kami dua dua jumpa,
Nanti jadi macam ni,,



Excited gila, pasal rindu dia sangat.. Masing-masing BZ je sekarang. Rai dah macam my little sister dah. Cooomel je..


Rindu Rai :)



COMEL KANN!! ni lah adik saya. (eceeehhh pepanndai je aku. haha:DD)


Eyp, comel pon comel, dia ni pandai lukis2 tau. haa, jangan memain~~:DDD

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)