WOOD CARVING, DINNER FINE ART, SORRY GAGA



Dengan penuh hormatnya berada di dalam library Universiti kesayangan sambil buka tab banyak gila.
Sorry Gaga, tiada masa terluang untuk anda.

Kali ni Tab penuh ada1, 2, 3,, ,, 10. WOW! Dalam sepuluh, ada satu tab for blogspot, and satu untuk facebook (teheeheee) and satu untuk youtube (mendengar lagu 3OH!3 adalah suatu kewajiban, pan, kewajipan, ban? ? ntah lah, asal ada bunyi yang sempurna.) And, tab yang lain-lain ialah tab untuk,, ,, PENCARIAN GAMBAR WOOD CARVING!!! sangat lah susah untuk mencari gambar traditional wood carving ye anak-anak~ Semalam pergi CC pun lembab je internet dia, habis duit I, nasib baik RM6 je (walaupunn,, RM6 tu kalau buat makan nasi kontrak cukup untuk makan dinner tiga kali berturut-turut.) Telan air liur, perut buat concert, breakfast dengan lucnh belum lagi, sekarang pukul 6, nanti pukul 8 ada meeting fine art lah pulokkk!!!!
Ika bersabar sayang,, bersabar..


Jadi kat sini,, moh kita berkongsi gambar WOOD CARVING yang saya sempat ambik..




Tapi itu lah dia kenyataan nya, saya ber'internet' kini bukan lagi untuk Lady Gaga (sila alun kan alunan irama harmonika disini,,)


Puisi Buat GAGA






Lady Gaga,
Sungguh pun aku kini,
sepi,
sepi tanpa ke'online'nan ku di,
di GAGADAILY,
seperti yang biasa ku buat, daily,
pada hari-hari part two aku semester lepas..

TETAPI!
Hati ini, begitu lah iaa,
bagaikan kain songket,
Kain songket dilipat bersama kain basuhan biasa.
Perbandingan amat ketara.
Hati ku terhadap mu
dan hati ku
terhadap wood carving..


begitu lah dia puisi hebat dari saya yang kurang mantap. boleh lahhh~~



Jadi hari tu ada jugak lah try nak update belog,, tapi,, asal nak update je, mula lah keluar "PC akan ditutup dalam masa 10minit lagi kerana proses pembaik pulih".. tak pun,, "Sistem PC akan ditutup 10 minit lagi kerana tempoh masa anda telah tamat"..
ciss -____-''

Jadi itu lah dia,, tak berupdate lah belog saya.. alooo kesian dia yee,, merajuk ye,, alaaahai,, gedik NYE! Ok, so lepas ni (malam) kami the budak fine art akan the buat the meeting. Oh! and, nanti, kami akan buat exhibition untuk watercolour part 02 lepas~ cool ann coool annn~~ Sedar takpe. tapi apa-apa pun, nanti saya akan update dekat sini. Jadi, kepada anda yang gemar mengusha belog saya, sila teruskan,, ,, teruskan apa yang anda lakukan kerana saya, Ika Zkflee, akan tetap mengupdate belog ini dengan penuh cekalnya,, walaupun hanya seciput je yang membacanya..
walaupunnn~~~

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)