serabot gila sekarang, sila main jauh-jauh.

Hi! Jadi saya dengan penuh bangga menyatakan yang hari ini ialah hari ke tiga saya beronline di perpustakaan London!
(begitu teruja sedikit saya ini, tapi at the same time cuba cover-meng'over' takut nanti orang nanpak. Dah lah ramai gila kat sini. sesungguhnya, dah tiga sem saya belajar kat sini, sem ini lah pertama kali nya perpustakaan sesak dengan mereka ber tali 'purple', part one, TAHNIAH kepada part one! ini menunjukkan yang part one kali ni,, sangat,, ,, bagus! .. yeh!,, bagus!.. )
apahal ? -___-'?
Jadi saya mengonline sekarang, sambil buka tab banyak-banyak pasal tugasan dari lecturer sudah diberi. Ye, saya ulangi, sudah diberi. Jadi saya begitu kusyuk sekarang nak mencari gambar butterfly untuk projek printmaking saya-,- (mama, tolong doakan anak mama ni -,-'), and nak cari gambar jenis-jenis ukiran kayu untuk kelas wood carving,,
(oh snap! I dengar orang kutuk Lady Gaga kat sebelah saya sekarang. shit! ada begitu marah disini. Tapi takpa, memandangkan baru lepas lunch, jadi,, serious, dekat rumah waktu cuti hari tu sebok teringin nak makan kat jebat, sekarang dah makan, puas hati kau ika? puas?? humm,, ye, puas :D. Jadi,, boleh tahan lagi kemarahan ni. chill Ika, chill.)

moving on!

Kalau anda-anda perasan, blog saya yang lepas macam dull gila pasal tak ada gambar, well, actually ada. Puas saya memerah idea dalam otak ini untuk menghasilkan lukisan yang begitu lah lawa (saya perasan. layan je!) untuk diletakkan dekat blog ni, pastu bila dah save and nak letak je, computer tu macam hang lebih (dekat sini saya frust sikit.) pastu saya bukak balik paint, lukis-lukis balik, then save, then try nak upload, and still takboleh. last-last, saya, give up dan tidur. Baru puas hati saya -.- !

Jadi kalau anda-anda bertanyakan, kenapa taknak lukis je sakarang, jadi, ini lah jawapan yang akan saya berikan kepada anda,,
"Awak tak rasa macam pelik ke kalau melihat seorang kakak yang begitu sopan memakai baju kurung hijau yang ala-ala datin, duduk dekat library sambil bukak painting and lukis-lukisan macam budak-budak tadika?"
pelik. . . itu cool lah pulak.. akan saya buat. sabar.

So, minggu ni sangat lah pack, tugasan dah dapat belambak, Ya Allah, tabahkan hati ku.
1) buat quick writing untuk tajuk Monster Shoes by Alexander McQueen.
2) quick writing for tajuk Alexander McQueen.
3) belajar history of Printmaking, buat essay.
4) belajar pasal Woodcarving.
5) print out jenis-jenis Woodcarving.
6) fikir nak ambik/beli buah apa untuk jadi subject matter for Woodcarving punya kelas.
7) beli/ambik barang untuk subject matter untuk kelas Sculpture.
8) beli barang untuk kelas Painting, Drawing, Woodcarving and Printmaking.
(barang untuk Printmaking banyak gilaaa!!)
9) beli buku-buku untuk Printmaking, Woodcarving, Sculpture, Ctu, Arthistory.
10) buat registeration block for Printmaking.
11) ambik surat doktor untuk tukar koko.
12) printout course registration.
13) ambik surat pengesahan pelajar untuk PT.
14) buat PT.

Ya Allah, tabah kan aku. tabah kan aku.

kat sini, saya nak usha gambar-gambar yang menenangkan fikiran.

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)