Monster Shoes by Laki saya :DD

orang kat atas tu, nama dia, SIFU MCQUEEN. heheheheee,,
takde lah..
Nama dia, Alexander McQueen. dia Awesome.
Kalau dia orang Malaysia, dah lama saya mengorat dia.
hahaha!! takde lahhh~
Jadi, ini lah dia collection Monster Shoes yang dari Spring/Summer 2010 collection dia yang saya buat quick writing nanti tu.. coooooolll kannn~~
Monster shoes ni ada tiga jenis, yang macam ballerina sikit tu terbahagi kepada dua, satu Armadillo, satu lagi,, Alien. Yang Alien tu dia guna satin as cover, yang Armadillo tu dia guna animal skin. Type ke-dua for Monster shoes ni yang skeleton look sikit tu, yang tu nama dia Dragon Heels. Beberk kan? aaa, cube korang usha balik kasut yang Dragon Heels tu, memang waktu first tengok, memang nampak macam kasut pengatin yang dah lama terkubur kat dalam tanah, tapi bila tengok balik, kasut tu sebenarnya design dia macam ada naga mengelilingi heels tu. try tengok. Then type ke-tiga tu,, ,, tak ada specifik nama kot. rase nye lah, saya tak pasti, research tak full lagi, tapi saya panggil dia Metal Heels je, pasal design dia kat heels dia tu guna besi. (pepandaii je saya. heheee)
Tapi serious, Cool kan design-design dia? kan kan??!!!

<3>MCQ



No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)