Watercolour assment:D

Well, as semua orang sudah ketahui, saya, Ika Zkflee ialah seorang student Fine arts yang berwibawa. wah gituh! Jadi dan seperti mana yang telah dijanji kan, saya, Ika Zkflee akan meletakkan gambar lukisan-lukisan para rakan saya yang saya sayangi. Dengan berkat kebenaran oleh semua pihak,gambar ini semuanya copy right. jadi jangan lah anda mencuri tanpa kebenaran. eyypp eyppp taboley taboley~ dosa. :DD
anyway~ kat sini Ika ada letak setengah, (yeap setengah je pasal yang lain-lain tu hilang sudah-.-') setengah je gambar rakan sepejuangan Ika bersama dengan lukisan mereka yang gempak. sebenarnya ada baaanyak gila lukisan, tapi saya cuma pilih yang paaling lawa, cantik, menarik, the bom :) Oleh itu, anda, anda mahupun anda, silalah enjoy:D kalau berminat, sila lah comment:))
Abdul Fatah ; the carrot man
*wonder why huhh? well, I forgot to take your picture lahh aiyo. sorry eh:D and besides, gambar ni comel! :DD

Nazrul Hamzah ; the magic man



Ahmad Khairani ; rani rani




Siti Sophia Kamal ; afie




Suhaili ; lilo






Sofia ; opie




Hakim ; yang hebat




Aqbar ; baba!




Mat Noh ; well, mat noh


No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)