SATU BILIK LAGI BABE !

Jadi dengan ini secara sah nya saya mengesahkan yang di kiri saya ada Cik Sabariyah, dia tengah makan biskut, Illi Dhiya kat kiri jugak, dia tengah pakai baju, bersiap nak keluar dengn kawan dia (lah sngatttt~~), Lala kat sebelah kanan, dia tengah mem'bluetooth' lagu ke handphone dia. Memilih nak buat alarm kate nye,, boleh lahhh~~

yess,, just incase korang macam beberk sekarang, saya dengan penuh jaya nya menyatakan yang,, ,,
BABE!! KITA SATU BILIK LAGI BABE!!!
di sini saya ada rasa begitu sayang lebih kat RS saya, kerana memberi kami se-empat se-bilik-untuk se-sem ini lagi sekali lagi!!!

Sumpah seronok gilaaaa <33

annndd,, saya cam dah mencantik-cantik kan wall saya (tidak, bukan wall facebook tu, bukan bukan) tapi wall kat bilik saya :D
serious, sekarang dah lawa. pergh, Ika, begitu belagak di situ.. Nanti kalau saya 'senang' saya akan meng'upload'kan gambar tersebut :)

Anywayyy,, saya sekrang tengah ok-ok, dan mood pun tengah sedang-sedang ok jugak, jadi kepada kamu-kamu yang teringin nak men'destroy'kan mood saya, saya saran kan,, silah,, ,, pergi maen jauh-jauh. ok :)

Ohh!! esok dah start kelas *yawn. EEEYYYPP! Ika, jangan jangan, no cannot cannot, itu semangat, jangan patah Ika, awak kat semester 3 sekarang~~ serious sikit,, semester 3 sekarang~ Ya Allah, tolong lah hamba mu ini .. .. terimakasih.

Tapi, serious, waktu hari jumaat tu, saya daftar dengan penuh ketakutan, takut kalau tak dapat bilik sama dengan diorang, dan, akhirnya,, SATU BILIK JUGAKKK <33
ika seronok :)

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)