Balek London, Zaiton Sameon dan Kasut Bata

korang~ hari ni dah julai kannnn??
dah kann??!!!

wahhhh~ seronok nye saya. hari ni sudah julai ye rakan. jadi untuk bulan ni, saya akan berbelog dengan penuh sukaria, kerana,, kat bahagian kanan saya ni, dah tak semak-semak dah dengan update belog bulanan. wahhh~ ika begitu bahagia.

Jadi bulan ni ye rakan, kita akan memulakan semester baru ye rakan! bagus! syabas kepada anda dan anda semua yang bakal turut menyambungkan pelajaran anda. :D

moooving on,

Seperti yang anda boleh lihat, belog saya begitu lain background dia sekarang. begitu,, kemas semacam ye. Jadi, sebenarnya, kalau dulu saya pernah bagitau yang belog saya ini nampak begitu pale, tapi realiti nya ye rakan,, saya rindu belog saya yang pale itu!! kepada sesiapa yang begitu handal dan pakar dalam bidang blogger ni, saya nak tanya,,
"macam mana nak reset background dia nie?"
serious, di sini, saya menunggu dengan penuh setia bagi mendapatkan feedback dari anda semua.

Begitu lah dia, Ika Zkflee leka menaip belog, padahal tengah demam ni, tengok belog terus segau. itu lah dia. ni kalau mama tau ni, memang habis dahh~ haha..
kantoi saya disitu.
peaacee~~

mooooooving on,,

esok saya pergi mandaftar ye rakan-rakan. Esok pagi ye rakan. serious sikit rakan. You, SA ke LONDON tu jauh ye rakan. ni nampak sangat lah saya akan tidur dengan nyenyak didalam 'flight' nanti.
reminder kat sini ; Ika sila charge handphone kasi full, supaya telinga awak boleh dengar lagu Kesha dengan 3oh!3, pasal memang sah dalam kereta nanti mama akan bukak lagu Zaiton Sameon dengan Sanasiah Hassan. macam tu ke nama diorang? ntah,, Asal ada bunyi.

OH! cakap pasal Zaiton Sameon, korang tau tak cerita pasal Zaiton ni nak keluar? korang tau tak? tak tau, moh I bagitau uoollss~ (ada sedikit persis Cha disitu).


begitu lah persis-persis poster cerita Zaiton ni, ni semua silap scanner I rosak ye rakan, kalau tak boleh i scan je poster dia. pasal tu I lukis tau. so, serious, tolong jangan nak ambik hati dengan lukisan I,, sesungguhnya melukis guna mouse ni sangat susah ye rakan. SANGAT SUSAH! demi Zaiton, aku buat. begitulah saya ni, romantik sebenar orang nya. ,
walauupunn -__-'

Jadi, bila korang dah tengok lukisan I kat atas ni ye, maka, harus lah bagi kamu untuk melihat/menonton cerita tersebut. harus! ok~

Oh,, apa kes kan, I pegi BATA hari tu, and I round dari PKNS, pastu pegi SACC, tapi diorang dah tak jual lagi kasut hebat I. I google gambar dia, tapi tak jumpa, alaaa, dia yang macam converse tapi girly cut tu,, tau kann?? I dah pakai kasut ni dua semester dah. and, ketiadaan kasut ini amatlah terasa gitu! serious.
Saya pergi kat PKNS, dia kata dah habis stock, saya pergi kat SACC, dia kat last piece,, satu macam duduk Africa, satu lagi duduk kat Kutub Utara. haishhh.. Serious sikit. sedih saya. Dia memang dah macam tu tau, saya dah lah memang tak berape gemar nak pakai flats-flat yang, macam, bellerina ni, jadi yang itu, dari bata, murah dan selesa, kenapa kah kau habis stock. Kat sini saya nak bercakap dengan tokey Bata,,
"Sir, sila buat kasut yang hebat tu lagi. dan sila jual dia lagi. pasal saya penggemar nombor 1 kasut tersebut. jadi sila buat kasut tu laggiiiii!!!"

Oh, and lagi satu kasut bata yang saya suka ialah,, yang macam,, allaaaa,, macam converse tu,, (saya begitu malas nak melukis lah, tadi lukis gambar Zaiton Sameon tu mengambil masa yang begitu lame.) haha,, dia macam converse yang begitu murah. I like. Saya suka beli kasut ni jugak. Saya pergi bata jugak, yang ini pon dah tak ada sekarang. ASAL???!! Dia sekarang dah tinggal yang warna putih je sekarang. asall??!! dulu ade colourful youu~ serious. I like. tapi sekarang takda. tolong lah Encik Bata. sila memahami saya yang tidak lah sekaya mana untuk beli kasut kat kedai Converse tu. serious. encik Bata, awak dah tak awesome sekarang.

oh! and semalam kan, buat pertama kali dalam hidup ku, saya beli kasut wedges 2 inci!!! serious!! selama ni high-heels ngan wedges saya semuuuua 3 inci, yang ni je yang 2 inci. Ini semua saya nak blame gunung-ganang short-cut nak ke kelas kat London tu nanti. Takpe takpe, short-cut punya pasal, hati masih mau bergaya,, 2 inci pon boleh le..
Cakap pasal short-cut, just incase korang satu U dengan saya, kot-kot pernah ternampak ada pompuan pakai baju kurung, pegang high-heels kt tangan, bare feet naik gunung-ganang ke Fakulti Seni tu,, aaa,, korang,, sila jangan tegor ye.. haha.. Tolong memahami yang dia nak concentrate kat gunung-ganang tu jap. haha:DDD tapi rasa nya sekarang dah ada wedgy tu,, so, tak yah nak ber'bare feet' lah kite gamak nye ye,, redah je lah ye!! :DDDD

Anyway,,, kepada korang yang nak masuk sem tu, sila-sila lah berpacking, for those yang baru part 1,, good luck ye semua, jangan layan sangat senior yang membawa bencana, tapi sila tegur-tegur senior yang bebaik tu semua. (ececehhh, Ika cakap macam dah part 6 ye, Ika ye!, belagak sungguh awak ni ye Ika ye~) haha,, tapi betul lah rakan, dulu waktu saya part 1 ann, senior saya kate, sila amalkan 3 'S'. Jadi memang benor lah tu, saya memang betul-betul mengamalkan 3S tu. Senyum,Salam, Say thank you~

ok ape 3S tu,, amalkan leh yee :DDD
jumpa di LONDON:)


No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)