pelan oh pelan

Yehh! jadi hari ini saya terlupa bawa pendrive saya ke library. cehh! kalau tak memang penuh lah belog ini dengan gambar-gambar yang menarik. but still nak buat macam mane kann..

jadi hari ini pelan nya macam ini.
saya Ika Zkflee mesti harus dan perbagai lagi menyiapkan final drawing say. serta watercolour. esok ada itu kelas drawing dan watercolour. esok lecturer watercolour mahu tengok itu progress bagi final watercolour saya. tarik hantar final-final saya telah saya catitkan pada belog lepas.

selepas hari penghantaran final-final saya, kedua ibubapa saya akan datang ke Melaka bagi menjenguk anak dara mereka. dan juga bagi mengambil serba sedikit barang-barang untuk dibawa pulang. oppps! cakap pasal pulang, aku terlupa untuk mendaftar belok. oooo shish! jap japp..



(senyap sebentar)



5 minit kemudian..



ok, selesaii~

jadi, kepada rakan-rakan seperjuangan saya, saya ucapkan,, SEMOGA BERJAYA MENYIAPKAN FINAL ANDA YANG TIDAK SUDAH-SUDAH!
dan juga kepada mereka yang bukan budak art and design, awak jangan nak ejek-ejek kami, kerana, walaupun kami terseksa sekarang, namun, anda perlu beringat yang,, final exam kitorang ada 3 paper sahajaa~~ haha! korang ada banyakkk~ kan kan kannn?~

:DD
ika gelak guling-guling..


ala, tengok, penat sudah.. lapar sudah. cis.

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)