Assigmnt CAA VRD habis dahh :D







AKHIRNYA! siap jugak assgmnt CAA dan juga VCR saya. Jadi dengan penuh rasa hormat dan bangga saya menyatakan bahawasanya, kelas bagi kelas (boleh pulak gitu?) VRD dan CAA telah tamat :) Saya, Ika Zkflee tersangat lah seronok dengan keadaan yang sekarang ini.


Namun begitu, saya harus lah berwaspada dengan keadaan saya supaya tidak terlalai dan terlupa bahawasanya assigmnt untuk drawing dan watercolour saya kena hantar pada minggu depan!! oh nooo~~!!!


drawing :

perbentangan beramai-ramai(yeap, nanti saya tangkap gambar) pada malam Rabu ia ini pada 14hb April 2010 pada pukul 8.30 malam di Galeri Seni UiTM Lendu Melaka.


watercolour :

check markah pada 13hb April 2010,

hantar beramai-ramai pada 15hb April 2010, exhibition pada 19hb April 2010.

Anda semua dijemput beramai-ramai untuk menghadiri exhibition ini (serious, pasal benda ni memang Exhibition Watercolour oleh semua student part 2 Fine Arts UiTM Lendu Melaka)


No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)