Hari ini.

Yesterday, kedua ibubapa saya datang. kami pergi ke Huan Yo untuk membeli barangan bagi final saya dan disamping itu mereka meng'epas' baju untuk di pakai oleh saya untuk dinner belok nanti. alangkah bengannya saya apabila saya ternampak risalah di papan kenyataan yang menyatakan bahawasanya dinner belok saya ditunda kepada tarikh 5hb April, buat penat saya simpan perut je tadi, tapi takmengapa kerana mama saya ada bawa begitu banyak makanan untuk saya serta roomates saya yang lain-lain melantak HAHA:D

Jadi hari ini pelan nya ialah untuk saya keluar pegi makan serta membeli topup pada pagi hingga tengahri, dan pada waktu petang saya akan menyiapkan projek Wira Bukit saya yang tidak sudah-sudah itu di samping membasuh baju. Dan pada waktu malam pula saya akan pergi dinner and then ada latihan untuk ujian lakonan pada hari Rabu nanti :)

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)