lamunan Ika Zkflee

. Taylor . Taylor . Taylor .

awak hot. awak tau tak? awak mengancam. awak sedar?


seriously, awak hot. serious.



-.-'
,, ,, yea, walaupun 'sepender' awak terpapang macam tu, namun, saya tetap suka awak.

(berbalik kepada cerita kitaa~)


rambut awak yang hitam. mata awak yang kuyu. badan awak yang awesome.
saya, terpikat you!


awak suka pakai baju warna hitam. saya suka lelaki pakai baju hitam, pasal nampak tersangatlah mystery.
awak suka pakai leather jacket. saya suka lelaki pakai leather jacket, pasal sangat awesome.
badan awak macam pemain rugby. saya suka badan lelaki yang maen rugby, pasal memang hot. .

saya suka awak Taylor.
Saya suka awak.


aghh! berambus kau Taylor Swift!
(disini, saya, jelous)


; bapak gila belog ku kali ni.
dah macam pembunuh bersiri.
haha. macam watak cikgu
kat dalam cerita Prom Night.
haha :DD

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)