Ika dan KEKASIH

wah gitu! Ok for those yang sangatlah kenal diri saya, one thing for sure tahu yang saya sangatlah cinta akan kekasih-kekasih saya.
CERMIN dan TISU.
yes. dimana-mana sahaja saya berada, tisu dan cermin, sentiasa di sisi(selain daripada my handphones). Jadi, ada yang tersalah anggap dengan mengatakan yang saya ini terlampau lah gedik pasal selalu bawak cermin kemana-mana -- korang salah faham lah weii~ saya bawak cermin pasal sebab yang begitu munasabah ohkeh~ Its not like I'm checking my face 24/7, tapi I just tak berapa suka lah kalau tetiba emergency and kene pulak nak check my reflection kat tingkap-tingkap. sangat tak cool ok. and besides, cermin saya ini sudah banyak berjasa bukan sahaja kepada diri saya tetapi kepada semua rakan-rakan tak kira sekelas mahupun roomates ok. saya sangat cinta cermin saya.
And, tisu. tisu ni ada satu kes ok. saya suka bawa tisu, sampai classmates saya panggil saya Tissue Goddess. fakta. saya berpeluh, dan saya tak suka berpeluh. jadi, tisu, sangat berguna. And yeap, ada sesetengah orang akan powder muka diorang 24/7, but saya tidak. ok. satu pengajaran, muka yang dh lama make -up + compact powder (without basuh the muka), result = JERAWAT. serious. jadi, no-no. tisu, sangat awesome.

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)