berusaha dengan penuh gigih.

malam ini saya, Ika Zkflee berserta classmates saya yang lain-lain akan berusaha dengan penuh gigih bagi menyiapkan assgmnt kami iaitu projek final CAA kami iaitu projek menge'trasing'. Saya Ika Zkflee hampir keguguran rambut sekarang. menurut kata classmates saya, mata saya sudah itu kuyu dan eyebag saya sudah hampir sama dengan beg plastic sampah kat depan rumah Cik Timah kat Kelemak. kami dari group DAD F2B dengan ini ingin menukar nama group kami kepada Geng Panda, kerana mata kami, ada itu iras-iras seperti haiwan tersebut. namun demikian, saya tetap berusaha dengan penuh tekun gigih, saksama dan bersemangat nya bagi menyiapkan assgmnt yang menyakitkan ini. YA ALLAH!

disinilah waktu nya, Ika Zkflee, menangis D;

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)