My Jennifer

Masih ku ingat;


Kehadiran mu bagaikan cahaya menerangi hidup ku yang suram
Kehadiran mu ibarat suara yang tidak pernah putus meninggalkan ku hidup dalam kesunyian.

Sekarang kau dah besar. Amboii~ memekak je. Heish!
(haha) just kidding~


Sesungguh nya J.Lo, biarpun sebab aku bagi nama kau J.Lo pasal waktu tu aku terlampau lah minat kepada penyanyi J.Lo, tidak bermaksud bagi ku untuk mendengar kau meng’iaw’ taksudah, bagaikan membuat concert amal didepan rumah ku. Walaubagaimanpun, aku tetap sayang kau. Walaupun tahi mu busuk, tetapi, sudah menjadi tugas ku membersihkan kandang mu. Walaupun kau selalu menggedik kat kaki ku dan kadang-kadang aku bapak rimas, tapi, sudahmenjadi tugas ku untuk membelai mu. Walaupun kau selalu rosakkan homework aku dulu, tapi, aku tetap bersabar dengan penuh hati. (wah gitu!).

Kini, ku di London, tersangat lah sunyi tanpa kehadiran mu dan adik-adik mu yang selamat berada di SA. Ingin ku bawa kamu-kamu dan kamu ke London bersama ku, akan tetapi, nanti tak pasal-pasal aku kene saman pasal buat bilik jadi Zoo kucing. Takpelah. Move on.

I love you J.LO

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)