my dream guy

Saya jumpa drawing ni kat dalam diari saya waktu form 3. And yeap, still, sampai sekarang saya tak reti nak lukis lelaki. So, basically, lukisan ini ialah pasal jejaka idaman saya. Saya tulis :-

Rambut macam Brendon Urie.
Brain macam Albert Einstien + Brendon Urie.
Mata macam Daniel Radcliffe.
Bentuk muka macam Brendon Urie.
Suara macam Brendon Urie.
Badan macam Channing Tatum.
Loaded macam Daniel Radcliffe.
Style macam Justin Timberlake.
Pandai menari macam Robert Wade.

Well, ada lagi lah sikit-sikit ciri-ciri jejaka idaman tu lagi macam bentuk muka, rambut, brain, suara and badan. But macam mata, sekarang macam suka orang mata kuyu macam Tyson Ritter, loaded dah tak kesah sangat and style kemas-kemas.

And kalau awak reti baca drawing, awak mesti reti baca drawing saya yang bertajuk:-
My Dream Guy.

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)