hari ini

pagi tu saya bangun.
sangat happy.
balik tengahari nanti.
sedih la juga.
En.Haziq ade paper.
Cik Syaza pun ade paper.
Kesian dekat mereka.

moving on;

saya text dia.
semalam penuh bangga
kate nak breakfast sama.
tapi si dia
bangun lah lama.
tidak mengapa.
tapi saya kena remind dia.
exam pukul dua:)

moving on;

lunch together.
kat cafe biasa.
dia makan, saya minum je.
takda selera.
tah kenape?

moving on;

sampai kat bilik.
termenung aje.
beg dah sedia.
mama, tah kat mane?

moving on;

wish 'good luck' kat dia.
sedar lah dia dah dok study aje.
sah DL nye dia.
tak DL pelik name nya.
tapi takpe, doa kan aje:)

moving on;

text lah kat ibunda.
tanye lah kat mane.
dia buat pulak kate rahsia.
aih, pandai melawak mama ku ini rupenye..

moving on;

En.Haziq habis dah paper dia.
tinggal lagi satu lah ni ha nampak nya.
Cik Syaza pun same lah juge.
Chillax lah awak dengan saya.

moving on;

duduk lah minum bersama.
sambil tunggu ibunda.
di buatnya dia usha make-up tools saya.
melaram foundation, mascara juga.
tapi pasang kat sebelah mata.
tengok sebelah Adam Lambert, sebelah Taylor Laurtner.
haha, ade-ade saje lah si dia.

moving on;

mama datang, bawa sekali tokne.
bukan takat tu, kamil dan kasyfil pun ade.
disuruh berdua angat barang sama-sama.
kasyfil takleh, kamil aje leee..

moving on;

Cik Syaza kurus bawa kotak timbun-timbun
tengok dari bwlakang nampak, depan? haremm body takdak
kang tegolek anak orang aku kene saman.
badan dah macam model
habih duit aku kene bayar saman GF si Aiman neh kang.
tapi takpe, dia selamat.
teheee;p

moving on;

bye-bye melaka, masuk sem nanti kite jumpa
pegi surau mama tegolek lah pula.
kesian dia kene bawa kereta.
inilah padahnya tiada lesen kereta.
menyusahkan orang betullah saya:(

moving on;

kesian gila tengok ibunda.
tangan kiri langsung takboleh nak guna.
sakit bona dia kate.

moving on;

lepas je hantar atokne
otw lah kita ke hospital smc nun sana.
sepanjang jalan mama sakit-sakit je.\panic dan pucat lah muka saya:S

moving on;

x-ray, x-ray
rupanya terseliuh aja.
fooh selamat ingat retak ke ape.
tapi still mc la jugak.
kesian saya tengok emak saya:(

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)