I'm an emotional eater


just so you know.
Bila anda bengang, tertekan, seperti saya rasa sekarang, sila call,'DOMINOS PIZZA' untuk bantuan penyelamat yang sudah gerenti, di ulangi,, gerenti akan menyelamatkan anda daripada tekanan perasaan yang menyelubungi diri anda..
(tapi tak jamin dapat selamat daripada sakit jantung).

Bila sampai dekat operator, sila sebut dengan satu nafas line ini,
"New-york-crust-fifthteen-inches-large-beef-pepperoni-pizza-with-extra-extra-chesse-and-large-coke-please."

yap.

that thing,
will make your hunny bunny tummy satisfy for SURE!

kenapa saya berkata sedemikian?
BECAUSE I AM SATISFY INDEED!

jadi di sini saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada En.Haziq, kerana beliau telah berjaya membuat saya bengang dan membuatkan saya rasa begitu heavenly kerana dapat makan domino's pizza yang hebat dan gempak ini. that's it,
'Ika is in a relationship with New-york-crust-fifthteen-inches-large-beef-pepperoni-pizza-with-extra-extra-chesse pizza'
nobody understands me better than a good pizza.
i love you, pizza. so much.
*muahh!*

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)