10 years old fashion designer. cool kann!

Take a look at this girl. Her name is Cecilia Cassini. She's 10 y.o and live in Los Angeles.


As we can see here, dia tengah menjahit baju. Yeap. Menjahit baju.



Ok ok, nampak macam photoshoot biasa right? how about this. Now i believe this photo diambil few years back or maybe just a few months back pasal fringe dia pendek lagi.


Yeap, Cecilia Cassini. Fashion Designer. 10 y.o.
I loike.

and berdasarkan journal dia yang saya baca, dia mengaku yang dia jahit semua baju yang di design tu. jadi, bermaksud, dia bukan sahaja design, but also sew?! serious?! ok, fashion is my passion but, when I was at her age, I design and sew, but not human cloth. I used to design and jahit baju barbie-barbie saya sahaja. but this girl.. woww~ so very lucky of her, that her grandma gave her sewing machine when she was 6y.o, I first land my hand on my sewing machine when I was 17, that is only two years back. hmm, lucky lucky. And berbalik kepada cerita kita, yeap, dia jahit baju dia and saya percaya pasal kalau kita tengok betul-betul kat baju dia, tak berapa kemas, but still~! hello! she's 10 kot!! dah dapat buat baju kott~ tolong lah! :DD sangat awesome!
anyway, semoga berjaya Cecilia:)

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)