DIY Crystallized Heels

Jadi, oleh kerana kita punya aktiviti pun terbatas kerana badan pun letih pasal sakit,, yelahh,, demam lah kata kan,, ,, tapi tangan masih lagi gedik nak berbelog, , mm,, boleh jalan, boleh boleh..

Hari ini, kita buat project DIY kita ok.. Hari tu ada buat project DIY almari, DIY glam handphone, DIY headband, sekarang,, DIY crystallized heels pulak..

Jadi nya, dekat rumah saya ni ada tiga ketul disco ball. kalau korang nak tahu lah kan. Satu, dekat living room, size dy macam,, sedang-sedang lah. And yang lagi dua pulak, kecik je, tak sampai besar tapak tangan pun,, yang tu saje je nak beli..

So, DIY kite pada hari ni, memerlukan,,,


kasut yang agak boring.. Ni kasut I beli kat JB, dua tahun lepas rasa nya. Dia murah, (RM80 something) dan Awesome.. surious.


Disco ball,, yang size kecik ni je,, dalam dua bijik..

So, Disco ball tadi tu,, anda kopek lah cermin dari disco ball tu,, Kopek elok-elok, tak mau comot-comot- tak mau- tak mauu..

Then kite pasanglah plug hot glue gun ye,, ye,, pasang,, kasi panass,,, ,,,

Then, taruk sikit glue dekat heels,, dan dengan menggunakan jari jemari yang halus anda itu, susun lah cermin-cermin kecik disco ball yang telah anda kopek itu ke heels anda,, susun,, and tekan kuat-kuat kasi dia betul-betul melekat..

Selepas siap, dia akan ada rupa macam ini,,




LAWA annn~~
(kening-kening)
entri singkat pasal tak larat, sakit-sakit badan. sorry ye rakan..

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)