Mama Monster Wax Figure (photos)

Ola!
(apahal ika?)

Anyway, sangat serious lama (ke? lama ke?) tak berbelog. (ye Ika, awak tengah belog ke sekarang? Awak upload gambar aje kan -___-')
Yea, jadi nya, belog saya tidak bergerak pasal tak ada idea nak tulis apa.. serious.. .. Ok, serious tipu. Saya malas. DONT BLAME MEEEE, its in my DNA. (ok, tipu jugak. mak bapak saya tidak malas, no no, mereka workaholic).. WHY AM I DIFFERENTTTTTT???? huh.. too bad. terlampau banyak sangat perbezaan antara saya dan parents saya. Mak power English, anak,, boleh la, sikit-sikit. Bapak genius mathematic dengan Science.. and Physics,, anak dapat E Addmath, always, forever hate math, (serious, sifir,, I HATE YOU. .. Tapi saya boleh draw,, heeeeeeeee :D )

anyway,, mana kita tadi, oh yea, saya dah lama tak blog. pasal saya malas. Jadi hari ni,, saya, , akan berblog. serious. OK!

Selama ni, kira dalam dua tiga,maybe four,, or five,, days, yang lepas, saya dok la buka blogger.com, and hoping really hoping that ada idea akan datang dekat dalam kepala ni untuk buat blog. Serious. If this is a Vlog, Id show you how I duduk depan laptop and actually talking to it.. sampai panggil "sayang" semua. serious (I tak tau apasal but I rasa kalau kita cakap dengan sesuatu tu, nanti dia akan ikut cakap kita;

Situasi pertama : ika sedang menyiram pokok bunga.
Ika: Ok pokok,, I bagi you air,, supaya awak tumbuh beeesar sangat and hijauu and lawaaa hehehehehehe

*abang bujang duduk sebelah rumah dah pandang semacam time ni.

Situasi kedua; Ika tengah membelai kucing nya.
Ika: Ok Abu,, aku bagi kau keluar, tapi jangan lama-lama tau,, nanti pukul 6 balik tauu,, nanti mama balik, Abu takda,, mati aku. tau. balik tau, pukul 6, tau~

*abang bujang sebelah rumah buat muka kesian. he'd probably thinks "This girl is just ,, lonely. She need a Friend."

Well you bet I AM!. this is what happen when you lama sangat duduk rumah sorang-sorang. seriously. You have pillow talk with your pillow. serious.

..

OK~~ jauh. Anyway, skip to apa yang I nak belog, ni ada gambar WAX FIGURE of MAMA MONSTER! aka LADY GAGA. Kalau kebiasaan nya wax figure dibuat satu or dua sahaja untuk seorang, tapi untuk Mama Monster ni, diorang buat 8 sekali serentak and Launch diorang sekali 8 serentak di tempat yang berbeza-beza macam dekat, Shanghai, Hong Kong, Las Vegas, New York,, bla bla bla.

Jadi nya saya adoree wax figure ni,, bukan lah adore apa, but knowing yang wax figure of Lady G ni adalah combinations of Fine Art and Fashion,, turns me on.. serious.. Awak tak rasa cool kee??

So yea, tengok wax figures ni,a nd tell me,, yang mana satu yang you suka and wish nak tangkap gambar dengan. I tak boleh pilih diantara Amsterdam or Berlin,, or maybe Hong Kong.. But kalau you tanya mana satu yang saya rasa nak tangkap gambar,, of course semuaa :D

click gambar untuk gambar BBBEEEESAARRR :)


*Amsterdam*


*Berlin*


*Hong Kong*


*Las Vegas*


*Hollywood*


*New York*


*Shanghai*


*London*

----

Ni gambar wax figures tu dalam different angles.. heee





















* gambar dari gagadaily.com *

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)