Gambaar polaroid dengan Upin Ipin





hello ;D
Jadi pada hari Jumaat lepas sehingga lah ke hari Selasa lepas ( 24th till 28th of December) telah berlangsung nya karnival Upin Ipin.. yeyyyyyy
Walaupun yang sebenarnya saya duduk situ bekerja, tapi saja lah ambil kesempatan nak bergambar dengan Upin Ipin guna kamera polaroid kan..
*macam lah kau takpernah nak ambik gambar dengan Upin Ipin selama ni kannn* haha
Tapi saja menggedik nak ambil.
Yang benarnya kalau ambil gambar guna polaroid ni ada dikenakan bayaran sedikit, tapi lepas tu dapat free calender 2011. :DD
Dannn, yang benarnya jugak, bukan lah saya yang membayar untuk ambil gambar tu, yang benarnya, yang membayar tu ialah budak kecik dekat sebelah saya tu, iaitu sepupu saya, Kamilah aka Kamil. Dah lah waktu tengah kerja tu tiba-tiba Kamil datang dekat saya, dok tanya macam mana nak ambil gambar dengan polaroid tu, pastu tiba-tiba dia datang terloncat-loncat sambil pegang kupon 'bergambar dengan Upin Ipin'. pulak dahhhh..
Bila saya tanya dia ," Ni Kamil nak tangkap gambar dengan siapa je ni?"
Dia pun jawab dengan comel nya ,"Kamil tangkap sorang-soranglah.."

Aih,, saya kalau bab-bab menyebok ni memang agak nombor satu lah kan. sorry lah kan,, so, saya pun menyebok lah. tadaaaa ;DDD

*thanks Kamil pasal "belanja" kak ika. tahaaa;D*

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)