WEDDING

Semenjak dua menjak ni, ramai pulak orang dekat sekeliling saya yang mahu berkahwin dan telah berkahwin. Seperti yang anda-anda semua ketahui, selain daripada makanan dan higheels serta fashion,, saya suuuka sangat wedding. sangat. Dari makanan dia, baju pengantin, hiasan sampai lah suasana kemeriahan wedding yang bagi saya ibarat hidup dengan penuh sinar positif. Jadi, bersempena dengan kemeriahan saya yang juga baru dapat berita gembira tentang Kak Long saya yang bakal menghabiskan zaman anak dara nya itu,, ini,, khas untuk Kak Long :)



kalau ada cupcake pon sedap jugak. iye idok?!



habis pasal Cake, kita masuk bab baju. Kata kahwin muslimah, long empire waist yang long sleeve ni, sangat sopan mata dilihat. kan :)





masuk BAB WAJIB, iaitu, KASUT lahh.. highheels itu hebat sampai akhir zaman. Untuk kahwin, kmoh lah carik yang full of support dan awesome at the same time. Puas google-goole,, yang ni, menambat hati <3>


*gold 4inches heels, by Charles.

Masuk pulak BAB HEADPIECE. Tiara is soooo 90's. Option lain,, headband. Or maybe pakai tiara macam headband. Siapa kata kahwin muslimah tak boleh lawa-lawa? try pakai headband macam ni dekat atas tudung, cantik apaaa~




Plain white ring is BOOORING. bagi ada colour sikit, dalam kes ni, sedikit emas. WAHHHH!




Bunga Tangan yang hebat ialah bunga tangan yang kecik. Macam yang ni. Keada badan mereka yang sedap-sedap, sila lah pilih bunga tangan yang kurus-kurus gitu. :)





Jadi, itu lah dia, cukup lah berceloteh pasal wedding,, meh lah kita bersambung celoteh pasal benda yang saya minat,, ,, MAKANANNNN!! :D

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)