belog ini berkisarkan, kisah sebuah cinta. .

Cinta pandang pertama,,

Duduk aku di hadapan laptop Sabariyah Yusoff, dengan penuh harapan dan nafsu yang membuak, ,
Aku memandang CSL si Sabariyah ni, hijau, bagus, tanda nya line tengah gempak.
Aku tekan google crome, PERGH!, laju, hebat .. kan aku dah kata 'line gempak'..
Aku type kat search google image ,,
"chunky heels boots"

(15saat kemudian,,)

AKU JATUH CINTAAAAAA~~!!



Sesungguhnya gambar di atas ni semua menjadi pilihan hati. Say goodbye to heels yang kecik macam pencil, say hello to chunky
(boots yg flat tu pun macam lawa je. memikat! :D')

Jadi, secara sah nya, sekarang, saya suka kasut. duhh, tidak, kalau sebelum ini saya gilakan peep toe, tapi sekarang, hati ini, sudah di ikat oleh,,
Boots dan kasut yang berchunky heels. :)
--

Jadi ye, sebelum saya cakap lebih-lebih lah kan, saya nak bagi tahu semua,, saiz kasut saya 7 ye, sila lah ye, and kalau anda pernah pakai kasutsekolah Bata yang ala-ala converse tu, saya pakai tu saiz 4 ye,, jadi, paham-paham lah kan kenapa saya sebut saiz kasut saya kan,, hahaha:DD pepaham je la kannn,, saya dah siap buat size 'large' dah kannn,, ;"D

--

Gambar yang bakal anda lihat dibawah ialah sebuah 'kesempurnaan' bagi saya, kerana ianya menggabungkan terus, boot + chunky heels + tali-tali.
Tiga benda yang saya agak tergila-gila pada kasut sekarang.. .. ..
COOL KAN KASUT DI ATAS?!
tak pe-tak pe, sila menjamu mata anda dengan barang idamansaya.. .. :D'

(yang ini pun CUTE jugak ok!)

sila endah kan flats tu and boot yang flat tu, sila jamu tiga kasut yang coklat, hitam and grey tu.. .. cool kannnn..
ni kalau mintak buat kasut raya, mesti mak saya bingung,,
"Apa ke hal nya anak dara aku nak pakai menatang ni dengan baju raya??"

eeehehehehehehee,, nak la tuu ;p


(kelihatan Ika sedang tersengeh-sengeh)

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)