RAYA DATANG, FINAL PUN DATANG :(

RAYA DATANG LAGI :)

seronok nya, tapi kerja semua macam banyak sahaja. takpe chill-chill sambil raya sambil buat wood carving. takpe, cool-cool.

Tapi seriously, raya kali ini rasa nya memang penuh. Dan bila saya kata penuh, makna nya, PENUH.

Sebagai salah seorang daripada pelajar Seni Halus bahagian 3, saya dan rakan-rakan sepejuang saya kali ni hangkut sekali 10 subjek untuk sem ini.
fooohh! serious.

Tapi takpa, dengan berkat restu mayah kami-kami semua, alhamdulillah semuanya berjalan dengan lancar lah insyaAllah.

Kata nya lah start minggu depan nanti sudah cuti pada hari jumaat, tapi bebanan final sudah pun melanda.

Print making.
Wood carving.
Illustration.
Sculpture.
Painting.
dan
Drawing.

Berikut adalah subjek yang sudah tentu nya final sudah keluar. ciss. baru ingat nak sambut raya best-best. terbantut kejap.. .. ..

(5minit kemudian)

moving on,
Jadi nampak nya jadual raya saya agak kelakarlah gamak nya ye, on the way pergi ziarah family boleh buat wood carving, malam-malam buat Illustration, masa terterluang lain-lain pun buat Sculpture dan berbagai-bagai lagi..

--

WEI! APA AKU BUAT NI?! BERBELOG PULAKKK! FINAL BANYAK WEIII~
Ika, sila sedar diri. sekian.

(tiba-tiba ter'rindu kek coklat Sabariyah.. .. SABBB!!! NAK CAKE!!)

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)