today



Saya mau tengok cerita Alice in the Wonderland. But rasa nya macam tak boleh je tengok dalam masa terdekat ni pasal masing-masing busy dengan kerja-kerja final yang bakal datang. (dannng~). But thenn, CD cetak rompaksentiasa ada. Yess. And~ I saw ada abang graphic sorang ni kat kampus I, yang tersangat lah stylo! I swear! The firsttime I saw him waktu awal-awal sem ni, he was wearing black leather jacket yang sangat lawa gyle cutting dia, graphic T, studded belt, black skinny jeans dengan high-cut yang bapak lawa. Yess, saya ingat. Pasal cara dia dress up sangat lah hebat. And tak ada orang pun yang pandang dia sangat. I told Lily yang I cant wear macam apa yang abang tu pakai, (no, bukan yang skinny jeans tu semua, but, jenis eyepopingoutfit) kerana, hari tu saya sudah try pakai itu bunga kecik di tudung saya, dan semua manusia di kampus London ini pandang saya macam pelik’ing’. WHYYYYY?~ ok. Jump. Lily cakap, why not try pakai something like that balik semula.

Apa kata anda?

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)