katak stress



Saya begitu stress hari ini kerana banyak benar benda yang saya kena buat untuk minggu ini dan minggu depan, serta minggu seterusnya.


Mula-mula sekali.

#Roommates saya, Lalaling, Sabburn and Illiot, mereka balik rumah minggu ini kerana mereka ada photoshoot.
#Saya tinggal seorang minggu ini.
#Khamis ini lecturer CAA saya mahu tengok progress untuk kerja final saya yang begitu susah benda nya sehingga saya terasa seperti hampir keguguran rambut.
#Jumaat ini saya begitu busy untuk membuat decoration untuk event FAME yang bakal berlansung pada malam hari.
#Dan malam tu saya juga jadi back-up MC untuk event tu juga.
#Sabtu dan Ahad ini saya kena siapkan Exercise Drawing saya iaitu 7, yess, diulangi, TUJUH buah lukisan yang perlu dihantar pada hari SELASA minggu depan.
#Dalam masa yang sama pada hari Rabu minggu depan saya ada ujian bertulis untuk kelas Drama saya.
#Rumusan untuk kelas Drama saya pun tidak siap lagi, saya sudah kehilangan 2markah kerana tidak menghantarnya minggu ini, dan saya bakal kehilangan 2markah lagi jika tidak menghantarnya minggu depan.
#Watercolour saya ada 3 exercise yang perlu saya siapkan before dapat kerja final 2minggu nanti.
#Pada 3hb April saya ada Dinner kolej yang saya perlu hadirkan diri saya.
#Pada 7 April saya ada ujian lakonan untuk kelas Drama saya.
#Saya perlu menyiapkan folio, presentation untuk kelas Visual Communication Research saya.


Jadi disini ingin saya nyatakan kepada hadirin dan hadirat sekalian. Jika anda, anda atau pun anda telah menge'call' saya, dan saya jawab dengan suara Rockstar saya atau pun saya jawab dengan nada begitu bosan, anda sebenarnya patut berasa begitu bersyukur pasal saya jawab because usually saya tidak jawab langsung. Dan juga kepada mereka-mereka yang berbual-bual kosong dengan saya dan saya begitu lembab untuk menjawab soalan-soalan anda, saya meminta maaf diatas kelakuan saya kerana saya semenjak banyak benda nak buat ni, saya jadi begitu stone dan sering pending tak sudah-sudah. Dan ianya mengambil masa yang agak lama untuk saya loading. Im sorry.


I want my mama!

( Ma, mama kata nak call semalam~ baru nak manje-manje:( )

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)