FAME !




Event FAME hari tu sangat lah awesome! Serious! Ok, show dia awesome gyle ( Sspecially from our group. hehe) I reallyreally nak upload video yang I record waktu Adli, Kai, Fatah, Naz and budak lelaki lain dari kelas saya perform tapi, cam, takboleh, pasal dalam video tu cam tak berape clear sangat bunyi dia:(
Anyway, event tu memang overall sangat hebat! and yeap, makanan dia agak heaaaaaveenn~~


potato salad, arabic bread, bbq chicken wings dengan bbq sos yang sangat hebat. and dengan takmalu nya saya kata yang so far, I rasa, saya je lah satu-satu nya budak perempuan yang ambik two chicken wings, dengan potato salad yang bapak banyak and two arabic bread dengan bbq sos yang melimpah. And yeap, memang lah waktu mula-mula saya rasa begitu malu but then after that saya rasa begitu heaven pasal makanan diorang begitu sedap. seriouuss~ I dont understand why korang cuma ambik fruits sedangkan ada chicken wings semua tho, serious. BURP! senang cerita, saya begitu boncet kerana begitu bahagia malam tu.


heeee:))

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)