this month wow!



I posted banyak gyle this month! wow, I guess pasal bulan ni macam banyak gila kene duduk dekat library and cari info for assgmnt. And sejak kebelakangan ni I have trouble bila nak tidur. Saya tidur pukul 10, then automatically pukul 12 macam terjaga tiba-tiba. And untuk tidur balik semula lepas tu memang susah. So, saya sekarang, mencuba sedaya upaya saya untuk membusykan diri saya dan memenatkan diri saya dengan pelbagai aktiviti supaya saya balik bilik nanti, saya letih dan tidur. Assgmnt seperti biasa memang sentiasa ada dan tidak akan habis. Bak kata Sabburn, " Assgmnt untuk budak AD ni memang sentisanya lah tak siap, pasal Task 3 tak siap lagi, due untuk task 4 ada sminggu lagi, tapi Task 5 lecturer bagi hari ni. Senang cerita, sampai habis exam baru habis assgmnt." . Tadi saya ada Speaking Test, and yeap, saya gagap. Sangat sedih, tapi takpe, untuk task B tadi saya ada cakap jugak. Sebelum Speaking Test tadi saya sempat pegi makan-makan dulu, jadi perut saya begitu boncet sekarang dan tutur kata saya juga berjalan lancar, tidak seperti waktu Practise speaking test hari tu. Malam ni plan nak pegi makan-makan bersama the girls kat Line Clear, one thing for sure jangan order Kuey Tiaw Kung Fu kat situ, pasal tak sedap langsung. And malam ni jugak Mawar and Nana nak tidur di belek Slicsters. yeap!

enam orang + empat katil = tidur kat lantai

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)