saya happy

pasal saya for the firsttime tak pegi koko. ini semua sebab computer library bapak lembab macam tikus berenang kat lautan china semata-mata nak makan ikan bakar kat Lendu. ciss!

tapi takpe, sekarang saya sudah begitu happy meminum 'cool blog' yang begitu hebat rasa nya, sampai saya beli dua tak pasal pasal.

hari ini saya sungguh happy kerana saya baru lepas pegi keluar makan dengan seorang budak yang begitu berani ajak saya lunch sedangkan budak lelaki lain semua begitu cuak bila nak ajak saya lunch atau dinner. ape diorang mungkin ingat saya ni adek-beradek Jacob kot. ade rupe ke? tak mengape, move along~

jadi, hari ini saya begitu gembire tetapi gulane pasal malam ni ade prsntation untuk visual comm research yang saya pun tak berapa tahu nak present ape.

tapi tak mengape, saya akan cube sedaye upaye saye untuk buat dengan penuh gaye.

sampai sini shaje cerite saye untuk belog saye pada petang ni ye. nanti kan belog-belog yang tidak dibaca oleh sesiape, tetapi saye tetap setie untuk menaip dengan penuh jaye untuk mengisi belog saye supaye dia akan jadi lebih bermaye.

wah gitu!

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)