im home:))

and as Ika relaxrelax kat depan tv, Ika pun berfikir ; alangkah bagus nya kalau aku mengupdate belog aku pada hari ini.

(jadi inilah dia. belog hari ini)

not!

ok ok, jadi kepada mereka-mereka yang begitu bengang kepada saya kerana saya tidak membalas message-message(alangkah senangny kalau aku taip 'messanges' je tadi, hadoi), ining saya memberitahu kepada anda semua yang saya sudah selamat sampai ke SHAHALAM~ oh baby~ firsttime balik shahalam naik bas(and firsttime naik bas sebenarnye ni) agak mencuakkan, akan tetapi, kecuakan tersebut reda sedikit demi sedikit dengan adanya girlfriend-girlfriend saya disisi ; lala sab illi bel , i lap yuh sume:) dah lah suspen je aritu tiket bas hilang, tah mcm mane tah boleh pulak dia terhilang, tercicir agak nye ntahh lahhh~ moral nye, IKA SILA JANGAN HILANGKAN TIKET BAS LAGI.

eheee~ anyway~ Ika selamat sampai and plan nak pegi Kedah tak jadi, but mama cam dah plan nak buat girls day out and yeap! saya sangat suuuke shopping bersama mama saya.. tapi for now, watercolour, drawing, vcr, caa, sila siapkan. mereka-mereka ini telah gives me sleepless night~ oh-my-gucci(bak kate adli) my eyebags akan shaggg ke bawah dengan begitu deras sekali. takpe, dengan pertolongan eye-mask, everything is gonna be ok~(bak kate bob marley gitu)..

ok ika-chan~ teruskan usaha dalam menyiapkan assignment anda~! oh-yeah!
(menyiapkan assignment sounds begitu gigih sekali)

No comments:

Post a Comment

MAHU LEBIH?

SILA TEKAN 'OLDER POST' :)